Naučte se vše, co je potřeba k úspěchu na sociálních sítích, od tvorby strategie až po spolupráci s influencery, aniž byste museli vytáhnout paty z domova. Autorky nejúspěšnější české knihy o marketingu na sociálních sítích vám ve 14 online lekcích vysypou z rukávu vše, co k tomu budete potřebovat, a navrch přihodí i několik online workshopů, na kterých si své znalosti vyzkoušíte a ověříte. Jedno z nejúspěšnějších školení u nás teď můžete konečně absolvovat i z pohodlí svého obýváku. Studujte, kdy chcete, kde chcete a v jakém tempu potřebujete.
Celý rok vzdělávání.
Na následujících 12 měsíců dostanete k dispozici obsáhlý videokurz, vstupy na živé online workshopy, webináře s hosty a mnoho doprovodných materiálů.
Pravidelná setkání.
Každý měsíc se můžete zúčastnit několika živých online workshopů a webinářům s hosty z praxe i s lektorkami. Webináře můžete absolvovat i opakovaně.
Ve vašem tempu.
Studovat můžete kdy a kde chcete. 14 obsáhlých video lekcí si jednoduše pustíte online a je pouze na vás, do jaké hloubky a jakým tempem s námi budete studovat.
Neustále v obraze.
Nic neprošvihnete a nepřehlédnete. Každý měsíc vám pošleme, co je ve světě sociálních sítí nového. Díky tomu vám nic neunikne a budete znát všechny aktuální trendy.
Témata videolekcí
Pravidelné online webináře a online workshopy
K 14 přednatočeným videolekcím získáte navíc přístup k pravidelným živým online webinářům. Každý měsíc se můžete účastnit několika z nich. Online workshopy probíhají v menší skupince účastníků, je během nich kladen důraz na praktičnost a efektivitu a poskytují dostatek prostoru a času na vaše dotazy.
Q&A - Jednou za měsíc se můžete lektorek online na cokoliv zeptat a poradit se s nimi.
Copywriting - Dvouhodinový workskhop copywritingu můžete absolvovat 4x za rok.
Instagram - Za 1,5 hodiny se naučíme s Instagramem. Můžete absolvovat 4x za rok.
Reklama - Každé 3 měsíce se na celé 3 hodiny zaměříme na reklamy na FB a IG.
K jednotlivým lekcím získáte navazující studijní materiály, kontrolní seznamy, návody, vzory a doporučenou četbu, abyste se do tématu mohli ponořit ještě hlouběji. K ruce vám budou také doprovodné články s konkrétními postupy, radami, tipy & triky. Texty jsou prošpikované ukázkami z praxe a podložené daty.
Po celý rok se můžete online setkávat s pečlivě vybranými experty - se známými, zkušenými a úspěšnými marketéry a influencery, díky kterým získáte ojedinělé a praktické know-how. Na pravidelných webinářích vám poradí, jak na obsah, kampaně, spolupráce, právo, komunity nebo mediální plánování. Setkat se můžete např. se spoluzakladatelkou agentury Triad Praha Petrou Jankovičovou, s právničkou Petrou Dolejšovou, s technologickým evangelistou Petrem Márou, s hercem a zakladatelem Gastromapy Lukášem Hejlíkem, s expertkami na digitální marketing Lenkou Kowařowskou a Dorotou Kajfoszovou, s odboníkem na zákaznickou péči a zakladatelem SupportBoxu Máriem Roženským a s mnoha dalšími špičkovými odborníky. Na pravidelných webinářích je samozřejmě dostatek prostoru i na vaše dotazy.
Nestíháte sledovat trendy? Každý měsíc vám zdarma pošleme, co je ve světě sociálních sítí nového. Takhle vypadá únorový kousek.
Newsletter Síťoviny, který holky každý měsíc posílají, je naprosto boží. Přesně toto potřebuji - málo písmenek, hodně informací. Instantní pilulka, kterou Minář polkne a je nachytřený.
Cením každoměsíční přísun síťovin do mailu. Dostávat je takto pravidelně utříděné do mailu je daleko pohodlnější a efektivnější než se hodiny přebírat v internetovém balastu.
Co vše je součástí kuzu?
8 950 Kč s DPH / rok
(7 397 Kč bez DPH)
Jedno členství je určeno pro jednoho člověka.
Pokud chcete členství pro více lidí, napište, domluvíme se. :)
Profesní vzdělávání není jednorázový akt, ale dlouhodobý proces. Proto jsem obrovským příznivcem kontinuálních vzdělávacích projektů, jako je Jak na sítě Elišky Vyhnánkové a Michelle Losekoot. Jsou to špičkové profesionálky a jejich platforma pro správce sítí nabízí vše, co profesionálové potřebují pro svůj růst.
Myslel jsem si, že digitální Jak na sítě bude super. Ale ne. Ono je ještě mnohem lepší! Tolik inspirace! Tolik pratických rad a tipů! Tolik super obohacujících setkání! Jenom pořád chodím a přemýšlím, jak bych mohl i já někdy vytvořit něco tak úžasného jako Michelle a Eliška.
Můj nejoblíbenější online kurz a také jediný ke kterému se pravidelně vracím. Byla bych šťastná, kdyby byl povinný pro každého, kdo chce sociální sítě používat s přesahem. Eliška a Michelle podávají témata tak prakticky, že dokážete informace vzít a jít s nimi pracovat. Mám hodně ráda bonusové materiály, protože to je věc kterou v praxi využívám velmi často. Nejvíc mi pomáhají podklady ke strategiím a checklisty.
Už nějakou dobu si při setkání s jakoukoli překážkou na sociálních sítích kladu otázku: „Jak by tohle řešily Michelle a Eliška?“ Tyhle dvě ženy se mi staly velkou oporou a majákem, který mi ve většině případů ukáže, jak z občas vyčerpávajícího světa socek vybruslit a vytěžit z něj maximum. Na členství v digitálním Jak na sítě si nejvíc cením pravidelných online setkání.
Digitální Jak na sítě mi pomohlo ujasnit si aktuální znalosti o sociálních sítích. Skvělé jsou doprovodné materiály, které správně nasměrují při tvorbě strategií nebo plánování obsahu. Videa i materiály jsou zpracované moderně a srozumitelně.
Udržet krok s vývojem na sítích je dnes bez důvěryhodného zdroje informací totální bizár. Tečka. Naštěstí Bůh stvořil Michelle a Elišku a ty pak stvořily online #jaknasite. Problem solved.
Často kladené dotazy
Odpíchneme se od toho, že máte účet na Facebooku a soukromě se na něm občas pohybujete. Vše ostatní doženeme.
Ano, má. Svět sociálních sítí se vyvíjí tak rychle, že stojí za to si vědomosti pravidelně aktualizovat. V digitálním Jak na sítě vám kromě uceleného videokurzu budeme dodávat mnoho dalšího obsahu v rámci celých 12 měsíců. Získáte od nás i řadu doplňkových článků, pracovních listů, zdrojů k navazujícímu studiu, pravidelný newsletter s novinkami ze světa sociálních sítí nebo možnost účastnit se online živých webinářů, na kterých si nabyté znalosti společně ověříme a prohloubíte.
Školení pokrývají podobná témata, nicméně jsou postavena odlišně. Obě platformy – offline i online – mají své výhody a nevýhody. Srovnání online a offline školení najdete v detailním přehledu tady.
V ceně máte 14 videolekcí, 3 webináře (které můžete absolvovat 4x ročně), 12 online setkání nad vašimi dotazy a minimálně 10 online setkání s unikátními hosty z praxe - úspěšnými marketéry a influencery.
Výhoda digitálního Jak na sítě je, že si můžete studovat přesně ta témata, která vás zajímají. V přednatočených lekcích si tedy jednoduše vyberete to, co vás zajímá. Témata, která znáte, můžete využít k upevnění základů či pro inspiraci. Cenné pro vás budou také doplňkové materiály, které vám určitě usnadní práci nebo poskytnou přehled o novinkách. Mnoho nového knowhow také načerpáte na webinářích s našimi hosty z praxe.
Lektorky kurzu
Michelle Losekoot
Digitální vypravěčka, která pomáhá značkám s obsahovým marketingem. Michelle vymýšlí se svými klienty dobrý obsah pro sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Školí firemní týmy, aby vše zvládly samy. Vede kurzy a školení o sociálních sítích, kreativitě, tvůrčím psaní a copywritingu, vyučovala obsahový marketing na VŠE. Pomáhala s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing.
Eliška Vyhnánková
Jedna z nejzkušenějších marketingových lektorek v Česku. Eliška už více než 10 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků a stovky klientů jako např. O2, CzechTourism, ČVUT, Člověk v tísni, Johnson & Johnson nebo Unipetrol. Založila semestrální vzdělávací projekt Social Media Akademie. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce a je porotkyní marketingových soutěží. Její články můžete najít v titulech jako Marketing & Media, Strategie, Tyinternety.cz, Lupa.cz a MediaGuru.
7 300 +
odškolených hodin
18 000
proškolených účastníků
33 387
prodaných knih Jak na sítě
Jediné školení od autorek marketingového bestselleru
Nejprodávanější kniha o sociálních sítích v Česku. Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce mít na sociálních sítích úspěch. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.
Kniha je k dostání jak v tištěné podobě, tak jako e-book i audiokniha. V současné době má přes 32 tisíc prodaných výtisků.
Fénix content marketing – 2. místo v kategorii Facebook, 3. místo v kategorii Instagram
Zlatý středník – 1. místo v kategorii Využití sociálních sítí
WebTop100 – Osobnosti digitálního marketingu roku 2020
Křišťálová Lupa – nominace v kategorii Marketingová inspirace
Audiokniha roku 2019 - Cena posluchačů